COMUNICATE
Comunicat de presă - Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia - Constanţa
Destinaţia Mamaia Constanţa, preferată de turiştii englezi
Ministerul Turismului - campanie de promovare inedită pe autobuzele din Marea Britanie
Staţiunea Mamaia şi oraşul Constanţa reprezintă pentru turiştii britanici una dintre principalele destinaţii de vacanţă. Frumuseţea plajelor din România, viaţa de noapte vibrantă şi atracţiile culturale au fost un magnet pentru vizitatorii târgului de turism World Travel Market de la Londra din acest an, eveniment esenţial în promovarea turismului internaţional.
Reprezentanţii Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa atrag atenţia asupra importanţei sesiunilor de networking cu agenţiile de turism şi tour-operatorii din Europa, în urma tuturor întâlnirilor fiind facilitate colaborări care să susţină creşterea fluxului turistic.
'Participarea destinaţiei Mamaia Constanţa la târgul de turism WTM Londra din acest an a fost sprijinită de strategii de marketing inovatoare, menite să pună în valoare nu doar plajele, ci şi gastronomia locală şi tradiţiile specifice regiunii. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv, cu multe cereri de informaţii suplimentare despre staţiune, ceea ce sugerează un interes crescut atât din partea tour-operatorilor, cât şi din partea partenerilor media. Fiecare eveniment la care participăm reprezintă o oportunitate valoroasă de a consolida imaginea destinaţiei pe piaţa internaţională, de a atrage turişti din diverse colţuri ale lumii şi de a evidenţia bogăţia oferită de litoralul românesc. Astfel, staţiunea Mamaia continuă să se afirme ca o destinaţie de vacanţă preferată, pregătită să îşi primească oaspeţii cu braţele deschise', susţine George Măndilă, Preşedinte Organizaţia de Management al destinaţiei Mamaia Constanţa.
Standul României din acest an de la Londra reuneşte 35 de co-expozanţi - tour operatori, hotelieri, asociaţii, federaţii de profil şi organizaţii de management al destinaţiei.
Totodată, România derulează cu sprijinul Ministerului Turismului în perioada 4 noiembrie - 4 decembrie 2024 o campanie de promovare outdoor pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Expunerea va genera aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. Acţiunea din acest an poartă mesajul 'Hop on board to Romania' şi beneficiază de o promovare extinsă, dar şi de o diversitate a audienţei din toate oraşele în care este expusă campania.
Potrivit statisticilor, interesul turiştilor din Marea Britanie faţă de România a crescut constant în ultimii 15 ani, România înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă. Englezii sunt atraşi de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural şi de oferta de city-break, precum şi de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.
World Travel Market Londra este unul dintre cele mai influente evenimente de călătorie şi turism la nivel global.
Participarea asociaţiei noastre la târgurile internaţionale de turism face parte din activităţile OMD-ului pentru promovarea destinaţiei Mamaia-Constanţa. Înfiinţată în primăvara anului trecut, asociaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
George Măndilă
Preşedinte
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia - Constanţa
Oana Silviana Crăciun
Comunicare şi Relaţii Publice
Email: omd.mamaia.constanta.comunicare@gmail.com
Ministerul Turismului - campanie de promovare inedită pe autobuzele din Marea Britanie
Staţiunea Mamaia şi oraşul Constanţa reprezintă pentru turiştii britanici una dintre principalele destinaţii de vacanţă. Frumuseţea plajelor din România, viaţa de noapte vibrantă şi atracţiile culturale au fost un magnet pentru vizitatorii târgului de turism World Travel Market de la Londra din acest an, eveniment esenţial în promovarea turismului internaţional.
Reprezentanţii Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa atrag atenţia asupra importanţei sesiunilor de networking cu agenţiile de turism şi tour-operatorii din Europa, în urma tuturor întâlnirilor fiind facilitate colaborări care să susţină creşterea fluxului turistic.
'Participarea destinaţiei Mamaia Constanţa la târgul de turism WTM Londra din acest an a fost sprijinită de strategii de marketing inovatoare, menite să pună în valoare nu doar plajele, ci şi gastronomia locală şi tradiţiile specifice regiunii. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv, cu multe cereri de informaţii suplimentare despre staţiune, ceea ce sugerează un interes crescut atât din partea tour-operatorilor, cât şi din partea partenerilor media. Fiecare eveniment la care participăm reprezintă o oportunitate valoroasă de a consolida imaginea destinaţiei pe piaţa internaţională, de a atrage turişti din diverse colţuri ale lumii şi de a evidenţia bogăţia oferită de litoralul românesc. Astfel, staţiunea Mamaia continuă să se afirme ca o destinaţie de vacanţă preferată, pregătită să îşi primească oaspeţii cu braţele deschise', susţine George Măndilă, Preşedinte Organizaţia de Management al destinaţiei Mamaia Constanţa.
Standul României din acest an de la Londra reuneşte 35 de co-expozanţi - tour operatori, hotelieri, asociaţii, federaţii de profil şi organizaţii de management al destinaţiei.
Totodată, România derulează cu sprijinul Ministerului Turismului în perioada 4 noiembrie - 4 decembrie 2024 o campanie de promovare outdoor pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Expunerea va genera aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. Acţiunea din acest an poartă mesajul 'Hop on board to Romania' şi beneficiază de o promovare extinsă, dar şi de o diversitate a audienţei din toate oraşele în care este expusă campania.
Potrivit statisticilor, interesul turiştilor din Marea Britanie faţă de România a crescut constant în ultimii 15 ani, România înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă. Englezii sunt atraşi de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural şi de oferta de city-break, precum şi de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.
World Travel Market Londra este unul dintre cele mai influente evenimente de călătorie şi turism la nivel global.
Participarea asociaţiei noastre la târgurile internaţionale de turism face parte din activităţile OMD-ului pentru promovarea destinaţiei Mamaia-Constanţa. Înfiinţată în primăvara anului trecut, asociaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
George Măndilă
Preşedinte
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia - Constanţa
Oana Silviana Crăciun
Comunicare şi Relaţii Publice
Email: omd.mamaia.constanta.comunicare@gmail.com
Alte știri din categorie
Ultimele știri
14:45 - Comunicat de presă - UDMR Mureş
Business OTS
Comunicate
14:45 - Comunicat de presă - UDMR Mureş