COMUNICAT DE PRESĂ - SC FIDES CONSULT SRL
Data: 07.11.2024
„ÎNFIINȚAREA UNEI CAPACITĂȚI DE ARHIVARE DOCUMENTE ÎN CADRUL SC FIDES CONSULT SRL, PRIN CONSTRUIRE SPAȚIU ȘI ACHIZIȚIE DE ECHIPAMENTE ȘI DOTĂRI”
SC FIDES CONSULT SRL anunță finalizarea proiectului cu titlul „Înființarea unei capacități de arhivare documente în cadrul SC FIDES CONSULT SRL, prin construire spațiu și achiziție de echipamente și dotări”, Cod SMIS 131377, proiect cofinanțat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALĂ prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, - 2.1.A Microîntreprinderi, în baza contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în calitate de Autoritate de Management și Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, în calitate de Organismul Intermediar.
Valoarea totală a proiectului a fost de 1.378.400,37 lei, din care 933.299,48 lei a reprezentat asistența financiară nerambursabilă (793.304,58 lei asistență nerambursabilă din FEDR și 139.994,90 lei asistență nerambursabilă din bugetul național). Proiectul s-a derulat pe o perioadă de 60 luni - respectiv de la 01.11.2019 până la 31.10.2024.
Obiectivul general al proiectului a constat în consolidarea poziției pe piață a SC Fides Consult SRL într-unul din domeniile competitive identificate în Strategia Națională de Competitivitate si Planurile Regionale de Dezvoltare, prin înființarea unei capacități de arhivare documente în cadrul societății și prestarea serviciilor de arhivare către terți. Obiectivul general a fost atins prin construirea în cadrul proiectului a unui imobil în scopul creării unui spațiu de arhivare si retrodigitalizare a documentelor, prin achiziționarea de dotări specifice acestui domeniu de activitate, inclusiv a unor echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie, pentru eficientizarea activităților pentru care se solicită finanțare.
Obiectivele specifice ale proiectului au vizat creșterea capacității de prestare a serviciilor de către SC Fides Consult SRL, prin construirea unui spațiu de arhivare documente și înființarea unui nou punct de lucru, echiparea clădirii cu dotări si echipamente specifice și dimensionarea volumului de resurse umane în acord cu serviciile ce vor fi oferite după finalizarea proiectului. Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Ca urmare a implementării proiectului, s-au obținut următoarele rezultate:
R1: Construirea si dotarea unui spațiu de arhivare documente;
R2: Realizarea unei campanii de informare a entităților publice si private generatoare de arhiva, cu privire la noile servicii de arhivare oferite de SC FIDES CONSULT SRL ca urmare a implementării proiectului.
R3: Creșterea cu 1 a numărului mediu de salariați în cadrul societății SC Fides Consult SRL, în scopul prestării serviciilor de păstrare si conservare arhiva si retrodigitalizare.
Impactul proiectului la nivel local:
- Utilizarea forței de muncă locală;
- Promovarea principiilor privind egalitatea de gen, nediscriminarea, promovarea drepturilor persoanelor din categorii defavorizate, utilizarea eficientă a resurselor;
- Dezvoltarea mediului de afaceri local și regional.
Pentru detalii suplimentare:
SC FIDES CONSULT SRL,
Tel.: 0743604671,
e-mail: contact@archiva.ro
https://archiva.ro/